English

شهردار منطقه یک خبر داد

توزیع بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت در منطقه یک

شهردار منطقه یک قم گفت: در سال 95 بیش از 20 هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شد

توزیع بیش از 20 هزار تن آسفالت در منطقه یک

شهردار منطقه یک قم در گفتگو با خبرنگار موج از قم با بیان اینکه در راستای افزایش ضریب ایمنی، بهبود عبور و مرور شهری، ارتقاء سطح زیست محیطی و رضایتمندی شهروندان اقدامات لازم برای زیرسازی و آسفالت شهرک ثامن و فرعی های منشعب از آن انجام شده است اظهار کرد: در سال 1396 همچون سال گذشته نهضت آسفالت شوارع و معابر در برنامه ریزی کاری شهرداری منطقه قرار گرفت که  از نمونه‌های بارز آن می‌توان به روکش آسفالت بلوار 15 خرداد اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته بیش از 20 هزار تن آسفالت در قالب 80 هزار مترمربع در سطح منطقه توزیع شد افزود: این حجم آسفالت با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال در طرح های عمرانی و خدمات شهری منطقه مورد استفاده قرار گرفته است.

مهدی اصفهانیان مقدم با بیان اینکه در سال جاری نیز برنامه ریزی برای روکش آسفالت معابر و شوارع جدیدالاحداث و معابری که در اثر گذشت زمان و سایر عوامل از آسفالت مناسبی برخوردار نیستند صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در همین راستا و با توجه به اینکه بتوانیم  رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان را جلب کنیم، اقدام به زیرسازی و آسفالت شهرک مذکور و فرعی های منشعب از آن کردیم.

وی اضافه کرد: در عملیات زیرسازی و روکش آسفالت این شهرک بیش از هزار و 700 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته و برای زیرسازی و آماده سازی بستر مناسب برای آسفالت کردن بیش از 9 هزار و 500 مترمربع خاکریزی و خاکبرداری انجام شده است.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه شهرک ثامن در انتهای خیابان نظری ثابت در بلوار 15 خرداد قرار دارد تصریح کرد: آسفالت این معبر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی