English

دیدار از والدین معظم شهید سالمند در قم آغاز شد

طرح دیدار از 199والدین معظم شهید سالمند،‌ 90 سال وبالاتر با حضور خادمان به شهدا در قم آغاز شد.

دیدار از والدین معظم شهید سالمند در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم،‌ دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدای سالمند 90 ساله و بالاتر به منظور تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار از همه والدین شهدای با کهولت سن همزمان با عید سعید غدیر و با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در منزل دو خانواده شهید  آغاز شد.

سردارسید جواد هاشمی در دیدار با والدین معظم شهیدان محمد محمدی و رشید نجفی گفت: والدین معظم شهدا سرمایه های عظیم انسانی برای جامعه اسلامی هستند، ایشان سراسر عمر شریف خود را صرف تربیت انسانهای آزاده نمودندو بر این شهادت ها افتخار کردند و در پای ارزشها ایستاده اند.

وی ادامه داد: دیدار از عزیزانی که همه عمر را در راه حفظ دین و ارزشهای اسلامی گذراندند و امروز با وجود کهولت سن همچنان راست قامت بر آرمانهای شهدا ایستاده اند، مایه مباهات نظام اسلامی و دلگرمی مسوولان می باشد.

در این دیدار والدین90ساله شهیدان محمدی و نجفی نیز ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کردند: این شهادتها مایه افتخار ماست و ما به شهادت فرزندمان در راه اسلام افتخار می کنیم.

طرح دیدار از 199 والدین معظم سالمند شهدای قم  از عید سعید غدیر آغاز شده و تا پایان شهریور ماه با حضور 30 تیم به انجام می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه