English

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خبر داد:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مردمی کرامت با حضور وزیر ارشاد

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از برگزاری اختتامیه جشنواره مردمی کرامت با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مردمی کرامت با حضور وزیر ارشاد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به برگزاری جشنواره مردمی کرامت با مشارکت تشکل‌های و مجموعه‌های مختلف فرهنگی اظهار کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۰ پنج‌شنبه هفته جاری همزمان با ۲۳ شهریورماه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزیدگان جشنواره مردمی کرامت هدایای ارزشمندی اختصاص داده شده است، اضافه کرد: آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنرانان این مراسم درنظر گرفته شده‌اند.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره مردمی کرامت برای تجلیل از فعالان مردمی دهه امامت و ولایت نیز برنامه‌ریزی‌های مطلوبی با مشارکت برخی از مجموعه‌های فرهنگی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره مردمی کرامت با شعار «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» به دنبال گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح ملی است، تصریح کرد: علاوه بر تشکل‌ها مردمی برخی از مجموعه‌های فرهنگی از جمله بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در راستای برگزاری این جشنواره مشارکت مطلوبی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور از مدیحه‌سرایی سید مهدی میرداماد و اجرای گروه شعرخوانی به عنوان دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه جشنواره مردمی کرامت یاد کرد و گفت: در حاشیه این مراسم به مدت دو روز از ۱۵۰ میهمان و زائر میزبانی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه