English

توسط مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تشریح شد:

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت عید غدیر

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از برگزاری مراسم شب عید غدیر با سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، ویژه برنامه‌های ترنم باران، قرائت زیارت غدیریه، همایش منادیان غدیر و برپایی کاروان شادی به مناسبت عید غدیر خبر داد.

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت عید غدیر

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه مراسم شب عید سعید غدیرخم همزمان با جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س)برگزار می‌شود، اظهار کرد: آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در این مراسم به سخنرانی و سید رضا تحویلدار نیز به مولودی‌خوانی خواهد پرداخت.

وی از برگزاری ویژه برنامه ترنم باران ویژه دختران ۹ تا ۱۳ سال یاد کرد و افزود: این همایش عصر جمعه هفته جاری ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ دقیقه در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور با اشاره به برگزاری مراسم جشن در صبح روز شنبه هفته آینده با سخنرانی حجت‌الاسلام گنجی و مدیحه‌سرایی مداحان معماریان و ولی‌زاده خاطرنشان کرد: قرائت زیارت غدیریه به نقل از امام هادی (ع) توسط حجت‌الاسلام اویسی نیز یکی دیگر از ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر است که ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه شنبه در شبستان امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از نماز صبح روز عید سعید غدیر خم نیز مراسم قرائت دعای ندبه با مدیحه‌سرایی حسن اخباری و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تکیه‌ای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی‌العالمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری از اساتید حوزه علمیه قم چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) با محوریت مباحث مرتبط با عید سعید غدیر به سخنرانی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور با بیان اینکه برنامه زمزم معرفت نیز در هفته جاری با محوریت ایام فرخنده ذی‌الحجه و عید غدیرخم دنبال شده است، تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی مدیر شبکه ولایت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی سخنران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و حجت‌الاسلام والمسلمین نصوری از اساتید حوزه علمیه قم در قالب این برنامه به ترتیب طی روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه همزمان با ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در شبستان امام خمینی(ره) به سخنرانی می‌پردازند که مباحث آنها با استفاده از ظرفیت رادیو معارف نیز انعکاس داده می‌شود.

وی به برگزاری همایش ترنم باران ویژه پسران ۱۱ تا ۱۷ سال اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه جمعه هفته آینده همزمان با ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از برپایی کاروان شادی یاد کرد و گفت: کاروان شادی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها ساعت ۲۰:۱۵ از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر برپا و بعد از برپایی کاروان نیز همایش مردمی منادیان غدیر در صحن امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کاروان بزرگ شادی غدیر نیز روز شنبه هفته آینده ساعت ۱۶ همزمان با روز عید سعید غدیر خم از حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت می‌کند که امیدواریم عموم مردم در این کاروان نیز حضور پرشوری داشته باشند.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور یادآور شد: همزمان با عصر روز شنبه نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و مدیحه‌سرایی حسن پاکزمان و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مراسم جشن دیگری با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مدیحه‌سرایی سید علی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه