English

حلقه های معرفتی مهدویت ویژه بانوان در حرم کریمه اهل بیت برگزار می شود

مسوول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) از برگزاری حلقه های معرفتی مهدویت در رواق حضرت خدیجه حرم مطهر خبر داد.

حلقه های معرفتی مهدویت ویژه بانوان در حرم کریمه اهل بیت برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مسوول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه ظهور و بستر سازی برای فرج آرمان مسلمان برای رسیدن به مدینه فاضله اسلامی است تا در پناه این مدینه فاضله معنویت، اخلاق، عدالت و نوع دوستی بر زندگی بشر حاکم شود، گفت: این هدف مهم جز با ترویج فرهنگ انتظار و نهادینه شدن آن در جامعه و به خصوص مادران به عنوان مربیان نسل آینده ممکن نخواهد شد.

وی افزود: از آن جایی که در مبحث مهدویت و ظهور بیشترین شبهات از سوی دشمن ترویج شده و باید این شبهات و فرهنگ انتظار برای مردم و به ویژه بانوان بازتعریف شود، واحد مراسم و محافل خواهران به عنوان زیر مجموعه امور فرهنگی خواهران اقدام به برگزاری حلقه های معرفتی مهدویت برای بانوان کرده است.

مریم شهبازی افزود: این حلقه های معرفتی مهدویت در رواق حضرت خدیجه (س)در طول شهریور برای بانوان برگزار خواهدشد.

وی با تأکید بر اینکه این حلقه های معرفت در نوبت عصر روزهای چهارشنبه خواهد بود، گفت: تدریس این حلقه های معرفتی را خانم نادر نژاد از اساتید حوزه علمیه خواهران بر عهده دارند.

شبهازی با اشاره به سرفصل های این حلقه های معرفتی یادآور شد: در نخستین حلقه از این حلقه های معرفتی موضوع معرفت و شناخت امام زمان(عج) مطرح شده و در دو حلقه بعدی موضوعات ویژگی های منتظران و فوائد غیبت برای بانوان شرکت کننده در این حلقه معرفتی مطرح خواهدشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه