English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم:

حماسه دفاع مقدس عنصر بالندگی نظام اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، از حماسه هشت سال دفاع مقدس به عنوان آبرو و عنصر مهم بالندگی نظام اسلامی یاد کرد.

حماسه دفاع مقدس عنصر بالندگی نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جلسه ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه دفاع مقدس، که با حضور اعضای این ستاد و در محل تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در آتش کینه و نفاق منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به خیانت ها و کارنامه سیاه منافقین در طول قریب به 4 دهه از حیات انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جنایات فجیع این کوردلان، هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

احد جمالی از دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از مهم ترین مقاطع تاریخ کشور و آبرو و عنصر بالندگی نظام اسلامی یاد کرد و افزود: همه ما در برابر دفاع مقدس و صیانت از دستاوردهای ارزشمند آن مسؤلیت داریم.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش و برنامه ریزی برای معرفی، تبیین و انتقال صحیح فرهنگ غنی این دوران به نسل های بعدی گفت: مستند سازی و گردآوری اسناد، خاطرات و وقایع فرهنگ عمیق و غنی دفاع مقدس باید به شکل مناسبی انجام شود.

معاون استاندار قم با تأکید بر لزوم مشارکت و همکاری جمعی دستگاه های استان در زمینه برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های هفته دفاع مقدس به ویژه مراسم رژه نیروهای مسلح و برپایی نمایشگاه یاد یاران به عنوان دو برنامه محوری این هفته تصریح کرد: دستگاه ها و نهادهای استان باید ورود جدی به این بحث داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول ماه محرم، شهدای دفاع مقدس را ادامه دهنده راه شهدای حماسه کربلا عنوان کرد و افزود: باید برنامه های این ایام با حال و هوای محرم و با محوریت مردم و تشکل های مردمی برگزار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه