English

استاندار قم:

برای خدمت به مردم لازم است مدیران خداترس، پاسخگو و متعهد باشند

استاندار قم در بازدید از بخش مرکزی که در هفته دولت برگزار شد، ضمن افتتاح پروژه های عمرانی در جلسه شورای اداری بخش به خدمت صادقانه اشاره کرد و گفت: برای خدمت به مردم لازم است مدیران خداترس، پاسخکو و متعهد باشند.

برای خدمت به مردم لازم است مدیران خداترس، پاسخگو و متعهد باشند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، برنامه یکروزه سفر به بخش مرکزی که بمناسبت هفته دولت برگزار شد با حضور استاندار در گلزار شهدای قنوات و ادای احترام به مقام شهدا آغاز شد و در ادامه استاندار از کارگاه تولید کفش و صندل و نیز کارگاه چادر دوزی در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و زیربنای 1500 متر مربع با اشتغالزایی 60 نفر، بازدید نمود.

افتتاح خانه بهداشت روستایی مبارک آباد در زمینی به مساحت 300 متر و با زیربنای 130 متر با اعتباری در حدود 2 میلیارد ریال، افتتاح روکش آسفالت ورودی روستای سراجه با مساحت 3000 متر مربع، با اعتبار 800 میلیون ریال و افتتاح مدرسه خیر ساز 3 کلاسه در روستای سراجه با عرصه 870 متر مربع و زیر بنای 307 متر مربع با هزینه 4 میلیارد ریال از پروژه های هفته دولت در این بخش بود که به بهره برداری رسید.

استاندار قم در ادامه برنامه بازدید از بخش مرکزی ، ضمن افتتاح پروژه های عمرانی در جلسه شورای اداری بخش به خدمت صادقانه اشاره کرد و گفت: برای خدمت به مردم لازم است مدیران خداترس، پاسخکو و متعهد باشند.

استاندار قم با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) و بزرگداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مهمترین شعار این دو شهید بزرگوار خدمت صادقانه است و لازم است تا مدیران به این مهم توجه کافی داشته باشند.

صادقی با تقدیر از مردم همیشه در صحنه ایران در مقاطع مختلف علیرغم مشکلات، افزود: متاسفانه شاهد کوتاهی در برخی بخش ها در خدمت رسانی به مردم هستیم و ضروری است تا مدیران در برابر تعهدی که پذیرفته اند تمام توان خود را بکار برند.

وی امنیت و همدلی موجود در کشور را به برکت خون شهدا دانست و اضافه کرد:مسئولین موظفند تا زمینه پیاده سازی آرمان های امام راحل و شهدای نظام جمهوری اسلامی در کشور را فراهم کنند.

استاندار قم سیره ائمه را در مردم دوستی و خدمت به مردم عنوان و بیان کرد: برای بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم تلاش کنیم تا خیر دنیا و آخرت را نصیب خود کنیم.

صادقی در ادامه با اشاره به پروژه های مهم افتتاح شده در این بخش اظهار کرد: سهم مالیات بر ارزش افزوده روستایی در کنار مشارکت دستگاهها اجرایی و اعتبارات استانی می تواند در توسعه روستاهای استان کمک کند.

وی بر لزوم آسیب شناسی اشتغالزایی در کارگاههای تولیدی در بخش های روستایی تأکید و اضافه کرد: باید با توسعه خوشه های صنعتی و کمک به رشد صنایع کوچک برای رونق تولید با حداقل امکانات و اشتغال روستایی برنامه ریزی کنیم.

در ابتدای این جلسه خزایی بخشدار مرکزی با اشاره به برخی خدمات دولت یازدهم در این بخش، گفت: افتتاح آزاد راه قم - گرمسار و گازرسانی به دهستان قمرود از پروژه های اجرایی در این بخش است.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهیدرضا کاشی، ضمن بزرگداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهیدان رجایی و باهنر، افزود: به برکت خون شهیدان نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا سربلند است.

استاندار با اشاره به توفیق خدمت برای مدیران در نظام جمهوری اسلامی ، افزود: راه خدمت به مردم در انجام وظایف و بهبود وضعینت معیشت مردم است.

صادقی خانواده محترم شهیدان را اسوه های صبر دانست و افزود: مدیران استان تمام تلاش خود را برای تامین خواسته های اینر عزیزان بکار برند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه