English

فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) عنوان کرد

آماده باش نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برای برخورد با تهاجم دشمن

فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) از حضور مدافعان حرم در کشورهای مختلف یاد کرد و گفت: نیروهای پدافند هوایی نیز با الگوبرداری از شهدای مدافع حرم آماده هستند تا در زمان نیاز برخورد لازم را با دشمن داشته باشند.

آماده باش نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برای برخورد با تهاجم دشمن

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) در دیدار جمعی از نیروهای قرارگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن جلسات محراب انجام شد، با اشاره به نزدیکی به سالروز فرمان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل قرارگاه پدافند هوایی در دهم شهریورماه تصریح کرد: این قرارگاه بیشتر از همیشه آماده دفاع از مرزها و خاک نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی به برکت خون شهدا و فرمان رهبری به امنیت و دستاوردهای بسیاری رسیده است، اضافه کرد: نیروهای قرارگاه پدافند هوایی همانند دیگر نیروهای مسلح آماده هستند تا در راستای دفاع از دستاوردها جان خود را فدا کنند.

شمسعلی اسدی از حضور مدافعان حرم در کشورهای مختلف یاد کرد و گفت: نیروهای پدافند هوایی نیز با الگوبرداری از شهدای مدافع حرم آماده هستند تا در زمان نیاز برخورد لازم را با دشمن داشته باشند.

وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در میان نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه (س)به عنوان یک اولویت دنبال شده است، تصریح کرد: بخش عقیدتی سیاسی پدافند به عنوان سربازان جنگ نرم فعالیت خود را افزایش داده است چرا که اعتقاد داریم با معنویت می‌توانیم در مقابله تهدیدهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایستادگی کنیم.

اسدی یادآور شد: نیروهای پدافند هوایی به یاری خداوند متعال ایمان دارند به همین علت احساس خستگی نکرده و با تکیه بر آرمان‌های الهی برای انجام رسالت‌های خود گام بر می‌دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه