English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد:

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف بیش از 10 کیلوگرم تریاک از داخل یک دستگاه اتوبوس در استان خبر داد.

کشف بیش از 10 کیلوگرم تریاک در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه، احدی از قاچاقچیان قصد دارد مقادیری مواد مخدر را در پوشش خاص بوسیله یک دستگاه اتوبوس از یکی از استان های مرکزی به یکی از استان های شمال شرقی حمل و از سطح حوزه استحفاظی این استان عبور نماید،  موضوع در دستور کار  ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، به محور های ورودی به استان قم از سمت کاشان مستقر و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ غلامعباس بلفکه ادامه داد: ماموران  نهایتاً یک دستگاه اتوبوس سفیدرنگ اسکانیا را در عوارضی" قم –کاشان"  شناسایی و متوقف و پس از اخذ بارنامه از راننده و رویت محموله قاچاق ، وی را دستگیر می کنند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از جعبه های بغل اتوبوس، تعداد چهار عدد لوله فلزی کوچک و یک عدد لوله فلزی بزرگ مربوط به ماشین آلات مکانیکی و نیز مقدار 10 کیلو و 900 گرم با لفاف در قالب ده بسته آب بندی شده مواد مخدر تریاک که به صورت بسیار ماهرانه ای جاساز گردیده بود، را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  قم در پایان بیان داشت: در این رابطه ضمن تشکیل پرونده ، متهم  نیز جهت صدور سیر مراحل قانونی مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه