English

در سفر استاندار قم به بخش سلفچگان صورت گرفت:

افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی بخش سلفچگان به مناسبت هفته دولت

طرح های عمرانی بخش سلفچگان در سفر استاندار قم به این بخش افتتاح و کلنگ زنی شدند.

افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی بخش سلفچگان به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه شورای اداری بخش سلفچگان طی سخنانی ضمن تبریک هفته ی دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: بالاترین مدال افتخار برای هر دولتمرد خدمت گذاری به مردم است.

وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات و رای حداکثری به دولت تدبیر و امید افزود: دولت با پشتوانه ی مردم می تواند خدمات بهتری را به ایشان ارائه دهد.

مسئولان باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند

سید مهدی صادقی در ادامه مسائل مطروحه از سوی مسئولان بخش خلجستان را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه مسئولان باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند ادامه داد: مدیران استان باید پیش از اینکه مسائل به دغدغه و مطالبه عمومی تبدیل شوند برای حل آنها تلاش کنند.

وی امانتداری و وفای به عهد را از پیش نیازهای دریافت مسئولیت دانست و خاطرنشان کرد: مدیران استان بایستی برای رفع مشکلات نهایت تلاش را داشته باشند و در صورت عدم موفقیت صادقانه دلائل آن را با مردم مطرح کنند.

استاندار قم همچنین مسئله ی آلودگی محیطی ناشی از فعالیت مرغداری در روستای حسن آباد را مورد توجه قرار داد و گفت: بایستی طی سه ماه آینده فرایند اصلاح این واحد و کاهش آلودگی آن صورت پذیرد.

وی با اشاره به مسئله ی اشتغال روستاییان، استفاده از ظرفیت های فنی و حرفه ای و برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان را در این راستا موثر دانست و گفت: بنگاه های کوچک و زودبازده باید در مناطق روستایی و بخش ها مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

صادقی خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا افرادی که قصد سرمایه گذاری در بخش ها را دارند از نیروهای بومی استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئله ی فرودگاه قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حل مشکلات این طرح مهم تصریح کرد: امیدواریم با اهلیت سنجی و مشخص نمودن مجری جدید فرودگاه شاهد بهره برداری از این پرروژه باشیم.

کلنگ زنی فاز دوم بوستان پیامبر اعظم (ص)، بهره برداری از راهدارخانه سلفچگان، حضور در جلسه شورای اداری بخش، دیدار با خانواده شهید صادقی در روستای قلعه چم و افتتاح پروژه گازرسانی روستای علی آباد به طول ۲۵ کیلومترو با اعتبار ۱۷ و نیم میلیارد ریال، از برنامه های سفر استاندار و اعضای شورای اداری استان قم به سفر بخش سلفچگان بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه