English

به مناسبت هفته دولت؛

هنرستان تربیت بدنی شهید حیدریان با حضور استاندار قم افتتاح شد

هنرستان تربیت بدنی شهید حیدریان و 4 پروژه دیگر آموزش و پرورش به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار قم افتتاح شدند.

هنرستان تربیت بدنی شهید حیدریان با حضور استاندار قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مراسم افتتاح هنرستان تربیت بدنی شهید حیدریان پردیسان و 4 پروژه آموزشی و پرورشی در استان قم با حضور استاندار، مسئولان استان و مادر شهید حیدریان برگزار شد.

استاندار قم در این مراسم با اشاره به برنامه های افتتاح پروژه های عمرانی در هفته ی دولت گفت: مسئولان استان طی 4 سال اخیر همه ی تلاش خود را در راستای افزایش رضایتمندی مردم نمودند.

وی در ادامه افتتاح هنرستان تخصصی تربیت بدنی را در راستای ارتقاء شاخص های استان در ورزش قهرمانی موثر عنوان و از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش در این زمینه قدردانی کرد.

وی همچنین همت والای مجموعه ی عوامل و دست اندرکاران آموزش و پرورش خصوصا معلمین در تربیت نسل آینده را مورد توجه قرار داد و گفت: این عزیزان با کمترین چشم داشت و با استفاده حداکثری از حداقل ظرفیت ها خدمات بزرگی را به کشور ارائه می دهند.

استاندار قم در پایان با اهدای لوح از مادر شهید حیدریان تجلیل نمود.

هنرستان شهید حیدریان با زیربنای بالغ بر 4 هزار و 55 مترمربع و 12 کلاس درس در خیابان مولوی شهرک پردیسان و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 930 میلیون تومان ساخته شده است.

همزمان با افتتاح این هنرستان، 3 مدرسه دیگر با بیش از هزار و 200 مترمربع زیربنا و 10کلاس درس در روستاهای سراجه، مومن آباد و دولت آباد جعفریه و همچنین نمازخانه مدرسه شهیده قضایی با مساحت 228 مترمربع به بهره برداری رسیدند.

گفتنی است این 4 فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل مشارکت خیرین مدرسه ساز استان قم تامین اعتبار گردیده است.

مجتمع 505 واحد مسکن مهر پردیسان نیز  با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم و مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه