English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم خبرداد

افتتاح ۷ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی قم

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم از افتتاح 7 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد.

افتتاح 7 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگو با خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: همزمان با این هفته برنامه های گسترده ای در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می شود تا بتوانیم در راستای معرفی دستاوردهای دولت به مردم تلاش کنیم.

وی بیان داشت: افتتاح 7 پروژه عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی قم از جمله این اقدامات است که همزمان با این هفته دو پایگاه اورژانس 115 قم و کلینک سیار دندانپزشکی افتتاح می شود.

محمدرسول مهدوی اذعان داشت: همچنین در این هفته مرکز رادیوتراپی استان، مرکز رادیولوژی دیجیتال بیمارستان کامکار، خانه بهداشت روستای مبارک آباد و سالن 300 نفره آمفی تئاتر پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز به بهره برداری می رسد.

وی گفت: مراسم افتتاح این پروژه ها، همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و دیگر مسئولان استان برگزار خواهد شد.

مهدوی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، برپایی نمایشگاه فعالیت های عمرانی دانشگاه در مراکز درمانی، برگزاری جشنواره عمران سلامت و تولید محتوای اینفوگرافی و موشن گرافی از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی قم در هفته دولت خواهد بود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه