English

امام جمعه قم:

صنایع دفاعی ایران صنایعی پاک در چارچوب شرع مقدس است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: صنایع دفاعی در جمهوری اسلامی ایران صنایعی پاک و تعریف شده در چارچوب شرع و قانون است.

صنایع دفاعی ایران صنایعی پاک در چارچوب شرع مقدس است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، امام جمعه قم در دیدار نماینده وزیر دفاع و مسئولین رده ها و یگان های مربوطه در استان قم گفت: صنایع دفاعی در جمهوری اسلامی ایران صنایعی پاک و تعریف شده در چارچوب شرع و قانون است و دشمن قصد ندارد متوجه این مسئله بشود که جمهوری اسلامی مخالف تولید سلاح های کشتار جمعی است.

تولید سلاح های کشتار جمعی وشیمیایی از نظر شرعی حرام است

وی افزود: تولید سلاح های کشتار جمعی وشیمیایی از نظر شرعی حرام است و جمهوری اسلامی مقید به این مسئله است اما دشمنان ایران نمی خواهند این مسئله را متوجه بشوند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) خاطر نشان کرد: باید  به سم پاشی های دشمن و ناآگاهان داخلی بی اعتنا بود و روز به روز بر قدرت دفاعی کشور افزوده شود.

آیت الله سید محمد سعیدی با ارزشمند دانستن تلاش کارشناسان و متخصصان صنعت دفاعی کشور در مهندسی معکوس اظهار داشت: ضرورت دارد در صنایع دفاعی قدرتی حاصل شود که دشمنان از این قدرت هراس داشته باشند تا مبادا خیال خامی به ذهنشان خطور کند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم گفت: رمز موفقیت نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی ایران، ایمان به خدا و اطلاعت از اوامر الهی بر اساس آموزه های دینی است که می تواند روحیه جهادی و دفاعی را در مقابل دشمنان تقویت نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه