English

در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم مطرح شد:

تامین لباس دانش آموزان قمی از تولیدکنندگان استان

استاندار قم از اقدامات صورت گرفته در راستای تامین لباس دانش آموزان قمی با اعتبار 180 میلیارد ریال از تولیدکنندگان استان قدردانی کرد.

تامین لباس دانش آموزان قمی از تولیدکنندگان استان

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه شورای شورای آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی با اشاره به تعامل خوب مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به هیئت وزیران اظهار داشت: امیدواریم دولت دوازدهم در عمل به وعده ها بتواند رضایت مردم را طی 4 سال آینده جلب نماید.

رشد 2 درصدی سوادآموزی در استان قم

وی در ادامه با اشاره به رشد 2 درصدی سوادآموزی در استان قم افزود: این مهم نتیجه ی تلاش مجموعه ی آموزش و پرورش و تعامل سایر دستگاه ها بوده است.

سید مهدی صادقی با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش برای ایجاد زیرساخت های آموزشی ادامه داد: مباحثی که اولویت دار هستند بایستی در دستور کار فوری قرار بگیرند.

تامین لباس دانش آموزان از تولیدکنندگان قمی

وی همچنین تامین لباس دانش آموزان از تولیدکنندگان قمی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این مسئله در ایجاد اشتغال و ارتقاء شاخص های اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار خواهد بود.

صادقی در پایان با اشاره به ضرورت ترمیم آسفالت حیاط مدارس خاطرنشان کرد: این کار باید تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید انجام شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به گردش مالی 180 میلیارد ریالی لباس دانش آموزان اظهار داشت: کلیه ی لباس ها از تولیدی های داخل استان قم تهیه و در شهریور ماه در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

تکمیل مدارس قبل از آغاز سال تحصیلی، مساعدت در منابع مالی و برنامه ریزی برای بهره گیری از ائمه جماعت مدارس و ارائه گزارش "فناوری در فرایند یاددهی و یادگیری" عناوین دستور سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال جاری بودند.

کسب رتبه برتر ملی در زمینه ی نهضت سوادآموزی

کسب رتبه ی برتر ملی در زمینه ی نهضت سوادآموزی و ارتقاء دو درصدی نرخ باسوادی در استان قم نیز از جمله مباحث مطروحه در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه آسفالت حیاط مدارس استان قم توسط شهرداری و تکمیل اردوگاه 15 خرداد آموزش و پرورش از مصوبات جلسه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه