English

رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد:

کشف بیش از ۶ کیلوگرم طلای قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود 6 کیلو و 670گرم طلای 18عیار قاچاق در قم و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

کشف بیش از 6 کیلوگرم طلای قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم اظهارداشت:مأموران پلیس امنیت عمومی استان با دریافت خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو رنو حامل طلای قاچاق از یک استان مرکزی به سمت تهران در حرکت است، بلافاصله موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی گفت:  در ادامه با مشخص شدن مسیر تردد خودرو مذکور، ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان اکیپی از مأموران به محل مورد نظر اعزام که سرانجام خودرو شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ احمد کرمی افزود: در بازرسی از رنو حدود 6 کیلو و 670گرم طلای 18عیار قاچاق به ارزش حدود هفت میلیارد و 800 میلیون ریال کشف و راننده به همراه سرنشین خودرو دستگیر و با تحویل متهمان به مرجع قضائی استان قرار بازداشت موقت صادر و روانه زندان شدند.

وی گفت: در ادامه جهت انجام تحقیقات تکمیلی پرونده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ارسال که با اخذ نظریه اتحادیه طلافروشان مبنی بر عدم تشخیص ایرانی و خارجی بودن محموله، تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه