English

استاندار قم:

ضرورت استفاده بهره ور از تجهیزات نوین برای مقابله با حوادث

استاندار قم با اشاره به پیشرفت های فناوری در راستای مقابله با حوادث اظهار داشت: استفاده از تجهیزات نوین توام با آموزش لازمه ی پیشگیری و کاهش آسیب های ناشی از حوادث است.

ضرورت استفاده بهره ور از تجهیزات نوین برای مقابله با حوادث

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در مراسم افتتاحیه کارگاه های آموزشی و تمرینی استان قم طی سخنانی از فعالیت های دستگاه های زیرمجموعه ی شورای مدیریت بحران قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کشور ایران جزء 10 کشور حادثه خیز دنیاست اظهار داشت: این مسئله ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از حوادث را دوچندان می کند.

سید مهدی صادقی با اشاره به تجربه 18 حادثه از حوادث غیرمترقبه در استان قم افزود: اولویت بندی این حوادث و تلاش برای مقابله با آنها باید در دستور کار مسوولان باشد.

استاندار قم ادامه داد: بایستی با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و استفاده بهینه از منابع شاخص های مقابله با حوادث در استان قم را ارتقاء دهیم.

اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز با اشاره به حوادث ناشی از تغییرات اقلیمی اظهار داشت: استفاده بی رویه منابع آب مشکلات زیادی را برای کشور بوجود آورده است.

معاون وزیر کشور گفت: مسئله ریزگردها از مهمترین چالش های استان قم است که امیدواریم با تدابیر کارشناسی بتوانیم آن را حل نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه