English

رئیس دانشگاه دولتی پیام نور استان قم خبرداد:

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور استان قم

رئیس دانشگاه دولتی پیام نور استان قم از امکان ثبت نام کلیه داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری 96 خبر داد.

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس دانشگاه دولتی پیام نور استان قم از امکان ثبت نام کلیه داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری 96 خبر داد.

وی اظهار داشت: علاوه بر کسانی که در کنکور شرکت کردند آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزنیش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام نمایند.

 محمد علی حسینی مهلت انتخاب رشته کلیه داوطلبان را از 19 لغایت 23 مردادماه همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام کرد و افزود: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند نیز باید همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org و اخذ دفترچه راهنما در رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه ثبت نام نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم  همچنین یادآور شد: داوطلبان و خانواده های محترم آنها در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی یا ثبت نام میتوانند با مراجعه حضوری به یکی از ۵مرکز قم- خلجستان- جعفریه – کهک و سلفچگان (مرکز دانشگاهی محل پذیرش رشته مورد تقاضا) اقدام لازم را بعمل آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی