English

مدیرعامل سازمان میادین اعلام کرد:

حذف واسطه ها مهم ترین دلیل برپایی جمعه بازار خودرویی قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم هدف از راه اندازی جمعه بازار خودرو ،برقراری ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده و حذف واسطه ها اعلام کرد .

حذف واسطه ها مهم ترین دلیل برپایی جمعه بازار خودرویی قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به حذف واسطه ها،  اظهار داشت: در مرکز خرید و فروش خودرو در محدوده میدان بزرگ شهید رجایی تحت عنوان جمعه بازار خودرو؛ هدف، ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده و حذف واسطه ها بوده و استقبال شهروندان و جمعی از نمایشگاه داران از این روز بازار موید همین موضوع می باشد.

وی سهولت در خرید و فروش خودرو را مهم‌ترین عامل اشتیاق شهروندان جهت مراجعه به جمعه بازار خودرو دانست و افزود: هر شخصی به همان راحتی که می تواند خودرو مورد نظرش را بفروشد، به آسانی هم می تواند وسیله دیگری را انتخاب کرده و بخرد؛ جمعه بازار خودرو محل خرید و فروش خودرو اشخاصی است که قصد دارند واسطه ها را در جریان انجام معامله هایشان از میان بردارند.

علیرضا مظفری با اشاره به وضعیت مشابه در سایر کلانشهرها و فعال سازی روز بازار خودرو، افزود: باید توجه داشته باشیم مدتی است پروژه جمعه بازار خودرو در چندین شهر بزرگ کشور اجرایی شده و اکنون توانسته نقش مهمی در تأمین نیازهای شهروندان ایفا نماید.

وی با تاکید بر خدمات متنوع و مناسب این روز بازار، اظهار داشت: عوامل انتظامی، کارشناسان معاینه فنی خودرو و تعویض پلاک، کارشناسان معاینه رنگ خودرو و... در محل جمعه بازار حضور دارند تا تمامی فرایند خرید خودرو اعم از کنترل، کارشناسی قیمت، صورت وضعیت خلافی، نقل و انتقال سند و غیره به صورت متمرکز در این جمعه بازار انجام شود.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به اینکه جمعه بازار خودرو هر جمعه از ساعت 9:00 الی 14:00 در محدوده میدان بزرگ شهید رجایی برپا می باشد تصریح کرد: از همشهریان درخواست می شود برای بازدید از خودروها و خرید و فروش به این مکان مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی