English

همزمان با روز خبرنگار؛

خبرنگاران ورزشی قم تجلیل شدند

اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار از خبرنگاران ورزشی قم تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

خبرنگاران ورزشی قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، به مناسبت روز خبرنگار با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از تلاش‌ خبرنگاران فعال صدا و سیما‏‎، خبرگزاری‌ها و مطبوعات در عرصه اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای ورزشی تجلیل شد.

در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم  اظهار داشت: وقتی ورزشکاران افتخار کسب می کنند و روی سکوی قهرمانی می روند به این دلیل است که اصحاب رسانه و زحمت کشان این عرصه در راستای تشویق و ایجاد انگیره برای کسب موفقیت این جوانان و نوجوانان تاثیر گذار بوده اند.

وی تصریح کرد: شاید اگر ده‌ها سکه به یک نوجوان و جوان ورزشکار هدیه دهید تا این اندازه تاثیر نداشته باشد که پوشش خبری آن ورزشکار در رسانه های عمومی می تواندتاثیر گذار باشد.

حسن عابدی گفت: در سه سال اخیر ستاد بازی‌های آسیایی و المپیکی را تشکیل داده و در آن حتی به مشکلات شخصی ورزشکاران رسیدگی کردیم؛ شاید این رسیدگی کافی نباشد ولی ما در حد بضاعت و توان سعی کردیم در صدد رفع مشکلات برآییم.

وی خاطر نشان کرد:‌با طرح انتقاد و ایراد اصلا هیچ گونه مخالفتی ندارم و خیلی از موضوعات ورزشی را از دریچه دوربین، نشر اخبار و ... اصحاب رسانه مطلع می‌شوم که این امر برای بنده موجب افتخار است.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود روز 15 و 16 شهریورماه سال جاری را روز برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران برون مرزی استان قم اعلام کرد و افزود: باتوجه به این که استان و وزارت اعتباری برای تجلیل از ورزشکاران در نظر نمی‌گیرد ولی هر ساله این مراسم را با شکوه تر از ادوار گذشته برگزار می کنیم.

عابدی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان کار تخصصی در ورزش انجام نمی‌دهد چراکه هر رشته ورزشی فدارسیون و زیر مجموعه‌ای دارد و زمانی که ورزشکاران در مسابقات المپیک، پار المپیک و ... مدال کسب می‌کنند، وظیفه فدراسیون‌هاست از آنها تجلیل کنند.

وی با ارائه این موضوع که در استان‌ها تحت عنوان رسیدگی به امور معیشتی، تجلیل و ... ورزشکاران به هیچ عنوان نیامده است ادامه داد:‌امسال در صددیم که از نظر نحوه برگزاری نسبت به سنوات گذشته مراسم تجلیل از افتخارآفرینان ورزشی استان در میادن بین المللی را به انجام برسانیم چون معتقد هستیم تنوع در کار لازمه پیشرفت و موفقیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی