English

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم برگزار شد

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم با حضور استاندار قم، معاونین و مدیران ارشد استانداری، برخی مسئولان شهرداری و مهندس حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم با حضور استاندار قم، معاونین و مدیران ارشد استانداری، برخی مسوولان شهرداری و مهندس حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار ونوس قم برگزار شد

در این مراسم استاندار قم ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران در راستای اعتلای کشور بیش از پیش تلاش کنند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: ارتباط مطلوب دولت با خبرنگاران باعث شد، عملکرد دستگاه های اجرایی به نحو شایسته رسانه ای شود و مردم درجریان فعالیت های مسئولان خود برای حل مشکل های کشور قرار گیرند.

سید مهدی صادقی گفت: خبرنگاران از جمله افراد موثر در انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان دوازدهمین ریاست جمهوری بودند؛ اهالی رسانه با انتشار عملکرد مثبت دولت یازدهم در عرصه های مختلف، به نحو غیر مستقیم زمینه را برای حضور ایشان در دولت دوازدهم فراهم کردند. 

در آیین تکریم از خبرنگاران استان قم، جمعی از مسوولان استان به همراه خبرنگاران و فعالان رسانه ای در حوزه های مختلف، حضور داشتند؛ اجرای گروه سرود، مداحی و اهدای جوایز به خبرنگاران به قید قرعه از جمله برنامه های آن بود.

در این برنامه ده نفر خبرنگاران حاضر در مراسم از سوی شهرداری، ده نفر از سوی استانداری و ده نفر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به قید قرعه برای سفر به مشهد مقدس انتخاب شدند.

همچنین از سوی موسسه مالی اعتباری کوثر به ٥ نفر از خبرنگاران کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و به ٥ نفر تسهیلات قرض الحسنه اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی