English

المان طرح خبرنگار در قم رونمایی شد

المان طرح خبرنگار به مناسبت روز خبرنگار طی مراسمی با حضور شهردار قم رونمایی شد.

المان طرح خبرنگار در قم رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، نشست صمیمی  شهردار قم با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان قم در سالن همایش‌های شهرداری برگزار و در حاشیه این مراسم علاوه بر تقدیر از خبرنگاران برتر در حوزه شهری، از المان طرح قلم رونمایی شد.

در ابتدای این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه شهرداری قم را در عرصه‌های مختلف همیاری کرده‌اند، اضافه کرد: امیدواریم در آینده به برکت این همیاری‌ها بتوانیم به نتایج گسترده‌تری برسیم.

حمیدرضا عابدی خرسند از فعالیت مطلوب تیم رسانه‌ای شهرداری یاد کرد و گفت: شهرداری قم سعی کرده است تا به میزان توان خود از فعالیت اصحاب رسانه حمایت کند.

همچنین شهردار قم با بیان اینکه شهرداری به دنبال بستری است تا بتواند ارتباط خود با رسانه‌ها را افزایش دهد، عنوان کرد: در خارج از محدوده شهر قم مسئولیتی نداریم، در زمان گذشته در پروژه بلوار آیت الله بروجردی نزدیک به 200 میلیارد تومان از شهرداری هزینه شد در حالی که شهرداری از عوارض شهروندان شهر قم هزینه می‌کند و درست نیست که از این منابع برای محدوده‌های خارج از شهر استفاده کنیم.

سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر در قم فردی را داریم که بتواند در سیر و توسعه قم موثر باشد باید به مجموعه شهرداری معرفی شود؛ چرا که در این مجموعه تفکر محدود نداشته و از ظرفیت همگان برای استفاده از ظرفیت‌های قم استفاده می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه