English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد:

اجرای طرح تاکسی‌ اینترنتی در قم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از اجرای آزمایشی طرح تاکسی‌های اینترنتی یا تلفن همراه تاکسی در قم از اول شهریور ماه امسال خبر داد.

اجرای طرح تاکسی‌ اینترنتی در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم،  مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به طرح تاکسی‌های اینترنتی یا موبایل تاکسی، اظهار کرد: نرم‌افزارهای اینترنتی برای جا به جایی مسافران و خدمات‌رسانی در زمان کمتر با  کیفیت بهتر در عرصه حمل و نقل وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این امر سازمان تاکسیرانی با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده شرکت‌های واجد شرایط را از نظر فنی شناسایی کرده و شرکت‌های حمل و نقل تحت نظارت سازمان تاکسیرانی به آنها معرفی شدند و در آینده‌ای نزدیک خدمات اینترنتی به صورت آزمایشی از سوی شرکت‌های حمل و نقل شروع می‌شود.

مرتضی عزتی از اجرای آزمایشی طرح تاکسی‌های اینترنتی یا موبایل تاکسی شهروندان و رانندگان از اول شهریور امسال خبر داد و افزود: در دوران آزمایشی نواقص و کاستی‌های طرح احصا و برطرف می‌شود تا به صورت دائم خدمات اینترنتی به شهروندان ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف این طرح سرعت در ارائه خدمات است به محض اینکه شهروند اپلیکیشن را انتخاب می‌کنند خودرو در اسرع وقت در مکان حاضر می‌شود.

عزتی با بیان اینکه 6 هزار تاکسی در سطح شهر وجود دارد، گفت: این تعداد شامل 2 هزار و 300 تاکسی خطی، 2 هزار و 400 تاکسی گردشی و هزار دستگاه تاکسی بیسیم است باقیمانده تاکسی‌ها بین قم و شهرهای اقماری تردد دارند.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم یادآور شد: حدود 17 گشت بازرسی تاکسی‌ها در سطح شهر در قالب خودرو و موتور فعال است و 20 نفر بازرس نسبت به کنترل و نظارت تاکسی‌های سطح شهر فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه