English

امام جمعه قم:

حفاظت از حدود الهی، وظیفه ای که بر دوش نیروی انتظامی است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)گفت: حفاظت از حدود الهی یک وظیفه پر افتخاری است که به یگان ویژه ناجا سپرده شده است و این مساله الزامات خاص خودش را دارد.

حفاظت از حدود الهی، وظیفه ای که بر دوش نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، امام جمعه قم در دیدار فرماندهان و مسئولین یگان ویژه استان قم با تبریک دهه کرامت گفت: دهه کرامت برای مردم که مرید و محب اهل بیت(ع) هستند یک دهه شادی به حساب می آید و به زیارت صاحبان حرم های مقدس مشرف می شوند و مجالس شادی برپا می کنند و پایبندی خود را به معارف اهل بیت(ع) نشان می دهند.

وی  افزود: سبک و سیاق شادی و عزاداری در دین اسلام بر اساس اصول خاصی بنا شده است و کسانیکه که محب اهل بیت(ع) هستند باید بر اساس همان اصول و در مسیر درس آموزی و بهره گیری از معارف ناب دینی حرکت نمایند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در ادامه با قدردانی از اقدامات یگان ویژه نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن کریم بر جان و جسم نیروهای انتظامی مدال پر افتخاری را نصب کرده و علت آن هم ویژگی شاخص این نیرو ها می باشد چرا که یگان ویژه محافظان حدود الهی در جامعه هستند.

وی اظهار داشت: حفاظت از حدود الهی یک وظیفه پر افتخاری است که به یگان ویژه ناجا سپرده شده است و این مساله الزامات خاص خودش را دارد.

آیت الله سید محمد سعیدی تاکید کرد: معرفت و شناخت حدود الهی، پافشاری و پایبندی و ملزم دانستن آن حدود در مرحله عمل و فعالیت در مسیر جلب رضایت خداوند از الزامات این یگان برای محافظت از حدود الهی در جامعه است.

امام جمعه قم افزود: کسانی که در این یگان فعالیت می کنند نباید به غیر از خداوند از احدی هراس داشته و خودشان نیز در مرحله عمل تکلیف گرا باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه