English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

مسایل کوچک را با فضا سازی در فضای مجازی بزرگ نمایی نکنیم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: برخی ها برای مطرح شدن به دنبال بازتاب مسایل کوچک در فضای مجازی هستند غافل از اینکه به خواسته های دشمن نزدیک تر شده و ضریب احساس امنیت کاهش می یابد.

مسایل کوچک را با فضا سازی در فضای مجازی بزرگ نمایی نکنیم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه فضای مجازی باعث شده تا هر فرد بواسطه یک دستگاه گوشی هوشمند به عنوان یک رسانه عمل کند، اظهارداشت: همین مسئله موجب می‌شود تا مردم به سرعت از اخبار مطلع شده و جامعه نیز در قبال آن پاسخگو باشد.

وی سپس بر لزوم ارتباط قوی فی مابین مسئولان و رسانه ها تاکید کرد و گفت: ارتباط بین رسانه ها و مسئولان باعث می شود تا مردم بتوانند به اصل خبر دسترسی پیدا کنند.

سرهنگ  احمد صادقی  تاکید کرد: متاسفانه فضای مجازی در کنار برخی محاسن آن، محلی برای سوء استفاده دشمنان و معاندانی است که از این طریق به دنبال ضربه زدن به نظام هستند که باید به این موضوع نیز اهتمام ویژه‌ای داشت.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت از دغدغه‌های اصلی مردم است، تصریح کرد: برخی ها برای مطرح شدن به دنبال بازتاب مسایل کوچک در فضای مجازی هستند غافل از اینکه به خواسته های دشمن نزدیک تر شده و ضریب احساس امنیت کاهش می یابد.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم و دوایر مددکاری کلانتری های استان، افزود: یکی از مدیریت‌های معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم مرکز مشاوره و آرامش بوده که عمده فعالیت آن، ارائه مشاوره به آسیب دیده‌ها، زوجین در معرض طلاق، ازدواج و ... است که در این زمینه اقدامات خوبی در حال انجام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه برای پیشگیری از جرایم باید به دنبال انسجام نهاد خانواده بود، افزود: متاسفانه بستر بسیاری از جرایم جامعه به مشکلات داخل خانه باز می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه