English

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم:

پایبندی نیروهای مسلح به اسلام افتخاری بی بدیل است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: اگر افتخاری نصیب نیروهای مسلح سراسر کشور است و آن ها را با نیروهای مسلح دنیا متمایز می کند مربوط به پایبندی آن ها به اسلام، انقلاب و شهدا است.

پایبندی نیروهای مسلح به اسلام افتخاری بی بدیل است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر کل بنیاد و حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم به همراه فرمانده یگان ویژه استان قم و جمعی از کارکنان این یگان در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: یگان های متعدد و مختلفی از نیروهای مسلح در استان قم فعالیت می کنند و این فعالیت ها و ماموریت ها ناشی از وحدت، همدلی، تالیف قلوب و ایجاد امنیت در جامعه است که بین نیروهای مسلح حکمفرماست و در واقع امنیت و آرامشی که در جامعه و سطح استان قم حاکم است نشآت گرفته از همین روحیه می باشد.

وی افزود: اگر افتخاری نصیب نیروهای مسلح سراسر کشور است و آن ها را با نیروهای مسلح دنیا متمایز می کند مربوط به دو مولفه، پایبندی به اسلام، انقلاب،شهدا و اتصال ناگسستنی آن ها با امامت، ولایت، مرجعیت و روحانیت است.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: نمونه بارز این اتصال مبارک نیروهای مسلح با روحانیت در دفاع مقدس به مرحله ظهور رسید که خود روحانیون با تفسیر عملی آیات جهاد، با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل به فیض شهادت نائل شدند.

وی در ادامه گفت: امروز هم اگر افتخاری نصیب نیروهای مسلح گشته است متاثر از هدایت گری روحانیون می باشد.

حسینی افزود: ماموریت خطیر یگان ویژه ناجا زمانی است که اقدامات ارشادی و انتظامی پاسخگو نیست که در مواقع بحران و حوادث خطیر نیاز به حضور این نیروها احساس می شود.

مدیر کل بنیاد و حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم در پایان تاکید کرد: بهترین فرهنگ ها در جامعه، فرهنگ حضوردر عرصه جهاد و مقاومت است که نیروهای یگان ویژه و سایر نیروهای مسلح در این عرصه توانسته اند در صحنه های داخلی و بین المللی خوش بدرخشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی