English

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

هفت بوستان شهری درمنطقه چهار احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در سال جاری هفت بوستان شهری درمنطقه چهار احداث و سرانه فضای سبز این منطقه به ۱۹ مترمربع می‌رسد.

هفت بوستان شهری درمنطقه چهار احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه منطقه چهار هم اکنون دارای ۸۸ بوستان شهری و هشت بوستان جنگلی است افزود: با توجه به جمعیت ۱۷۶ هزار و ۲۴۲ نفری که در این منطقه ساکن هستند، طبق بررسی های انجام شده ، سرانه فضای سبز این منطقه در حال حاضر ۱۷ متر و ۸۶ سانتی مترمربع است.

وی با بیان اینکه با احداث هفت بوستان شهری با نام‌های شکیبا، ماهور، درنا، وزرا، وفا، یزدان و ابریشم تا پایان سال جاری، سرانه فضای سبز این منطقه به ۱۹ مترمربع خواهد رسید افزود: مساحت و اعتبار این بوستان‌ها شامل بوستان شکیبا در کوچه پنج عدالت با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومان، بوستان ماهور در کوچه ۲۰ لقمان حکیم با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، بوستان درنا ، جنب میدان جوان با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان، بوستان یزدان ۳۵۰ مترمربع در کوچه ۲۵ عطاران با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومان و بوستان ابریشم در کوچه ۳۶ کریمی به وسعت دو هزار و ۱۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان است.

پیام جوادیان با بیان اینکه احداث فاز ۱۱ شهرک قدس با نام بوستان وزرا با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از سال گذشته آغاز شده است گفت: تکمیل این پروژه در سال جاری هم ادامه دارد و اعتبار بوستان وفا به وسعت ۹۰۰ مترمربع، هنوز مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مساحت فضای سبز شهری منطقه چهار یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۲۲۳ مترمربع و مساحت فضای سبز جنگلی آن ۱۸۹ هزار و ۳۸۸ مترمربع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی