English

رئیس پلیس آگاهی استان قم:

سارقان ۴۷۰ کیسه برنج در قم دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان قم از انهدام باند سارقان 470کیسه برنج در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات به پنج فقره سرقت از مغازه های سطح شهر اعتراف کردند.

سارقان  470 کیسه برنج در قم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهارداشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه های برنج فروشی در سطح شهر شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت:در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی سه سارق حرفه ای و سابقه دار شناسایی و تلاش جهت دستگیری متهمان آغاز شد.

سرهنگ احمد کرمی افزود: سپس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی دو نفر از آن ها حین فروش مقادیری از برنج های مسروقه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی گفت: با انجام تحقیقات پلیسی و ارائه مدارک و مستندات موجود متهمان به همدستی دیگر متهم و همچنین پنج فقره سرقت برنج از مغازه های سطح شهر در مجموع به سرقت 470 عدد کیسه برنج 10 کیلویی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ارزش اموال مسروقه را 750 میلیون ریال اعلام کرد و افزود:با دستگیری نفر سوم یک مالخر نیز در این رابطه شناسایی، دستگیر و سرانجام متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی