English

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد:

نصب ۴۲۰۰ متر مربع بنر دهه کرامت در ۶۰۰ نقطه شهر قم

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع بنر از طرح‌های کمپین تبلیغاتی شاد باشیم و جشنواره مردمی کرامت با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) و موسسه کوثر به چاپ رسیده و در ۶۰۰ نقطه از شهر مقدس قم نصب شده است.

نصب ۴۲۰۰ متر مربع بنر دهه کرامت در ۶۰۰ نقطه شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه امسال شهرداری در دهه کرامت برنامه‌های گسترده‌ای را دنبال کرده است، اظهار کرد: تزیین محیط شهری متناسب با دهه کرامت یکی از اقدامات انجام شده است.

وی اضافه کرد: چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع بنر از طرح‌های کمپین تبلیغاتی شاد باشیم و جشنواره مردمی کرامت با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) و موسسه کوثر به چاپ رسیده و در ۶۰۰ نقطه از شهر مقدس قم نصب شده است.

حمیدرضا عابدی خرسند از برپایی کاروان گل به مناسبت دهه کرامت در سالروز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و گفت: در این دهه مراسمات جشن به همت مجموعه‌های فرهنگی استان به ویژه حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شده است که شهرداری قم در بیشتر این مراسمات نقش حمایتی را بر عهده داشته است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در صحن‌های جامع فاطمی و جوادالائمه علیه‌السلام عنوان کرد: این ایستگاه‌ها با محوریت مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی دنبال شده و شهرداری قم به عنوان یک پشتیبان نقش خود را دنبال کرده است.

عابدی خرسند با بیان اینکه انتشار و رونمایی از کتاب مصور خواهر خورشید یکی دیگر از اقدامات شهرداری قم به مناسبت دهه کرامت است، مطرح کرد: آثار برجسته برخی از هنرمندان از حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در این کتاب جمع‌آوری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی