English

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

کشف ۱۰۸ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری۳۳۰نفر معتاد و فروشنده مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان قم از کشف 108 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری330نفر معتاد و فروشنده مواد افیونی طی 48 ساعته گذشته در قم خبر داد.

کشف 108 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری330نفر معتاد و فروشنده مواد افیونی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه عملیات ذوالفقار10 ضمن تبریک دهه کرامت هدف از این طرح را مبارزه جدی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان و نیز دستگیری سارقان سابقه دار و پاکسازی مناطق آلوده و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر، فروشندگان مواد مخدر و تحکیم انضباط اجتماعی و توسعه امنیت عمومی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طرح عملیاتی ذوالفقار در دو بخش غیر محسوس و آشکار انجام می شود، افزود:بیش از 600 نفر از مأموران در بخش های انتظامی، اطلاعاتی، عملیاتی و ترافیکی با 95 وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت حضور دارند .

سردار کاظم مجتبایی  سپس با اشاره به اهمیت پوشش رسانه ای عملیات مذکور، گفت: بخش اول عملیات ذوالفقار10 در 48 ساعت گذشته انجام و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز داشته به طوری که بیش از 330نفر از معتادان و فروشندگان مواد مخدر و بیش از 80 نفر از سارقان سابقه دار دستگیر شده اند.

وی افزود: طی این مدت بیش از 108 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 86 باب قهوه خانه توسط بخش های تخصصی پاکسازی شده است.

مجتبایی با بیان اینکه بخش آشکار طرح، طی 24 ساعت آینده انجام و نتیجه آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید، گفت: ارتقاء امنیت پایدار و اجتماعی هدف اصلی پلیس قم در این طرح است.

وی تاکید کرد:شهر کریمه اهل بیت(س) باید امن ترین شهر در سطح کشور باشد چون ام القرای جهان اسلام، مرکز شیعه و نگاه مردم دنیا به این شهر بوده و شک ندارم که با اراده همکاران و برنامه ریزی و هدف گذاری های صورت گرفته و همکاری مثال زدنی و کم نظیری که بین تیم امنیتی استان قم اعم از دستگاه سیاسی، اطلاعاتی،‌ قضائی، نظامی و انتظامی وجود دارد رسیدن به این هدف آرمانی قابل تحقق است.

فرمانده انتظامی استان قم در خاتمه با اشاره به اولویت استمرار فضای امن و آرام در سطح استان به مأموران دخیل در عملیات مذکور، تاکید کرد: نباید شهروندان و افرادی که در محل دستگیری ها هستند نحوه بازرسی و دستگیری متهمان باعث نگرانی شان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه