English

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی صبای قم شد

تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید رقابت‌های باشگاه‌های کشور با هدایت بازیکن اسبق تیم ملی و کاپیتان سابق خود به میدان می‌رود.

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، سهراب بختیاری‌زاده در فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم منصوب شد و صبا با هدایت وی از روز جمعه 6 مردادماه تمرینات خود را آغاز می‌کند.

گفتنی است: سهراب بختیاری‌زاده متولد 20 شهریور 1351 در اهواز است که سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران، صبای قم و فولاد خوزستان را دارد و با سابقه حضور در جام جهانی فوتبال 2006 و جام ملت‌های آسیا 2000، به همراه تیم ملی فوتبال ایران، در جام جهانی 2006 یکی از گلزنان ایران بود و در مسابقه سوم ایران برابر آنگولا تک گل تساوی بخش ایران را به ثمر رساند.

بختیاری‌زاده یک سال قبل کارش در مربیگری را با قبول هدایت نفت مسجد سلیمان آغاز کرد اما در نیم‌فصل اول همکاری او با این تیم خاتمه یافت.

این مربی خوزستانی علاوه بر کاپیتانی صبا و حضور در تیم ملی، سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران، پاس همدان و استقلال خوزستان را دارد که در نیم‌فصل سال گذشته نیز شایعه حضورش به جای صمد مرفاوی در صبا شنیده می‌شد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه