English

فرمانده انتظامی استان قم گفت

اعتلای ارزش های دینی، ملی و انسانی مهم ترین هدف در ورزش

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مهم ترین هدف در ورزش، اعتلای ارزش های دینی، ملی و انسانی است.

اعتلای ارزش های دینی، ملی و انسانی مهم ترین هدف در ورزش

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مجتبایی رئیس هیئت ورزش سه گانه استان قم در جلسه هماهنگی مسابقات قهرمانی ورزش سه گانه کشور در این استان ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت کریمه اهل بیت(ع) و دهه کرامت، تاکید کرد:از هر خدمتی که جوانان را به رشته های ورزشی جذب و نشاط ایجاد کند استقبال کرده و توان مان را در جهت تحقق این امر مهم به کار می بریم.

وی سپس با اشاره به برگزاری مسابقه کشوری ورزش سه گانه در قم، گفت: همه باید تلاش کنند تا این سری از مسابقات که دوازدهم مرداد ماه 96 در قم برگزار می شود به نحو احسن در زمان مقرر انجام شود.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان قم تاکید کرد:باید هرگونه ضعف در برگزاری مسابقات ورزش سه گانه در دوره های گذشته برطرف و سطح آن از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یافته تا شاهد ورزش کاران بیشتری در این رشته ورزشی باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مهم ترین هدف در ورزش، اعتلای ارزش های دینی، ملی و انسانی است.

کاظم مجتبایی با بیان اینکه ورزش سه گانه طاقت فرسا و نیازمند روحیه و انگیزه بالاست ضمن قدردانی از حضور موثر هلال احمر، صدا و سیما، موسسه مالی و اعتباری کوثر، شهرداری، اورژانس، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تربیت بدنی استان در برگزاری هرچه بهتر مسابقات سه گانه در قم، افزود:اگر به دنبال برگزاری یک مسابقه در سطح ملی هستیم باید تلاش ها و امکانات نیز هم طراز آن باشد.

دکتر صفری دبیر هیئت ورزش های سه گانه کشور نیز طی سخنانی ضمن ابراز رضایت از برگزاری مسابقات ورزشی سه گانه در قم، گفت: مرحله اول لیگ ورزش سه گانه، 26 مرداد در بخش آقایان با 20 تیم و 19 مرداد در بخش بانوان با 16 تیم به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود.

دبیر هیئت ورزش های سه گانه کشور افزود: قم در این رشته ورزشی جزء هیئت های برتر کشوری بوده که حصول این مهم نشان دهنده درایت رئیس، دبیر هیئت و علاقه مندی تمامی نهادها و دستگاه های دخیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه