English

رئیس شورای هماهنگی هیأت‌های مذهبی استان قم:

۲۰۰ هیأت مذهبی ویژه بانوان در قم فعالیت دارند

رئیس شورای هماهنگی هیأت‌های مذهبی استان قم از فعالیت بیش از ۲۰۰ هیأت مذهبی ویژه بانوان در استان قم یاد کرد و گفت: این هیأت‌ها هر کدام به صورت جداگانه برنامه‌های مختلفی را در دهه کرامت در دستور کار قرار داده‌اند.

۲۰۰ هیأت مذهبی ویژه بانوان در قم فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس شورای هماهنگی هیأت‌های مذهبی استان قم در نشست شورای هماهنگی دهه کرامت که در سالن جلسات دفتر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه هیأت‌های مذهبی در عرصه‌های مخلتف انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده‌اند، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت هیأت‌های مذهبی می‌تواند در اجرای برنامه‌های فرهنگی موثر باشد.

وی با بیان اینکه برای فعال‌سازی ظرفیت هیأت‌های مذهبی باید از رسانه‌ها نیز استفاده شود، تصریح کرد: مجموعه‌های رسانه‌ای به ویژه صدا و سیما باید نسبت به انعکاس فعالیت این مجموعه‌های مذهبی نگاه ویژه داشته باشد، هیأت‌های مذهبی می‌توانند از ظرفیت اقشار مختلف مردم در برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد چهل اخترانی از فعالیت بیش از ۲۰۰ هیأت مذهبی ویژه بانوان در استان قم یاد کرد و گفت: این هیأت‌ها هر کدام به صورت جداگانه برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده‌اند که یکی از این برنامه‌ها اهدای چادر به بانوان است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار هیأت مذهبی در استان قم فعالیت دارند، عنوان کرد: ‌این هیأت‌ها پیشنهادات مطلوبی دارند که می‌توانیم از این پیشنهادات در راستای افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های دهه کرامت استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه