English

شهردار قم:

ترویج فرهنگ شهدا در جامعه تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند

شهردار قم با تاکید بر اینکه مبارزه امروز در کشور در عرصه تهاجم فرهنگی است، گفت: فرهنگ شهدا می‌تواند تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کرده و سفر راهیان نور سفری برای درس‌آموزی از شهدا است.

ترویج فرهنگ شهدا در جامعه تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، شهردار قم در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور از شهرداری قم، با بیان اینکه مشکلات امروز ما به دلیل استکبار است، گفت: نماینده استکبار جهانی آمریکا است و نماینده آن در منطقه رژیم صهیونیستی بوده و در کشور ما نیز نماینده استکبار فرهنگ لیبرالیسم است.

وی  تصریح کرد: باطل کردن سحر استکبار و صهیونیسم و توطئه فرهنگ لیبرالیسم زیر پرچم فرهنگ شهدا امکان پذیر است.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه مبارزه امروز در کشور در عرصه تهاجم فرهنگی است، تصریح کرد: فرهنگ شهدا می‌تواند تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کرده و سفر راهیان نور سفری برای درس‌آموزی از شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور کاری فرهنگی است که شهرداری اگر در این مسیر حرکت می‌کند برای رشد این فرهنگ در شهرداری است، تصریح کرد: این فرهنگ راهی برای نجات انسا‌ن‌ها است که روحیه معنوی را در مدیریت شهری افزایش می‌دهد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه امروز دغدغه ایمان، غیرت و رشادت انسان را به سمت تکامل و رشد و مسئولیت پذیری می‌برد، گفت: فرهنگ شهدا این دغدغه‌ها را تقویت می‌کند و افرادی که در این سفر شرکت می‌کنند پس از بازگشت نسبت به خدمت به مردم اهتمام بیشتری خواهند داشت.

سقائیان‌نژاد بیان کرد: آرامش امروز ما به پاس خون شهدا است و اگر این فرهنگ در مدیریت شهری بیش از پیش جاری شود انگیزه برای خدمت و بهره‌وری را افزایش خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه