English

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم :

بوستان ویژه بانوان در منطقه پنج احداث می شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای احداث بوستان ویژه بانوان در منطقه 5 قم خبر داد.

بوستان ویژه بانوان در منطقه پنج احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به شرایط موجود در سطح منطقه پنج از نظر توسعه فضای سبز و میزان سرانه درختکاری گفت: ۱۳۸ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای سبز جنگلی در این منطقه وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۲۷۳ هزار و ۴۲۰ مترمربع فضای سبز شهری در منطقه پنج وجود دارد خاطرنشان کرد: جمعیت حاضر در سطح منطقه ۹۰ هزار نفر است که سرانه فضای سبز این محدوده 5.2 مترمربع است که این سرانه نسبت به سرانه میانگین شهر قم از میزان بیشتری برخوردار است.

پیام جوادیان به وجود ۲۲ بوستان در این منطقه اشاره کرد و افزود: بوستان شهید سجودی به وسعت 3 هزار و ۴۶۰ مترمربع ، ماه گذشته به بهره برداری رسید که یکی از بوستان‌های مجهز در این منطقه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به بوستان‌های جدید احداث شده در این منطقه بیان کرد: بوستان آفتاب به وسعت ۳۲ هزار مترمربع و با اعتبار یک میلیارد تومان قابل افتتاح است.

جوادیان تصریح کرد: مساحت بوستان های این منطقه با احتساب فضای سبز بوستان آفتاب ۱۳۲ هزار و ۵۸۵ مترمربع است و دو بوستان در تقاطع بلوار شهید کلهری و کبیری و یک بوستان واقع در خیابان آل یاسین در برنامه کاری است که پیمانکار امور فنی در مرحله اجرای محوطه سازی است و این بوستان‌ها نیز تا پایان سال تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه 10 میلیارد ریال نیز برای بوستان بانوان اختصاص یافته که پیگیر انتخاب زمین برای احداث آن هستیم افزود: خرید نیمکت، سطل زباله، کمپلکس های بازی و کف پوش های آن و نوسازی وسایل بازی تخریب شده در سال جاری انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: تعویض مبلمان بوستان بهاءالدینی، پیگیری تکمیل روشنایی در بوستان نیایش و میدان حافظ، پیگیری و اجرای ایمنی شبکه روشنایی بوستان های سطح منطقه و توسعه و باغچه سازی در سطح منطقه از دیگر فعالیت های سال گذشته بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه