English

یادواره ۱۵۰ شهید محله شهرک شهدای قم برگزار می‌شود

یادواره 150 شهید محله شهرک شهدای قم با عنوان «مردان آسمانی» طی روزهای 30 و 31 تیر در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) و حسینیه قمربنی هاشم(ع) شهرک برگزار می شود.

یادواره 150 شهید محله شهرک شهدای قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، دبیر ستاد یادواره مردان آسمانی، با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا اظهار داشت: امروز مردم قدرشناس ایران اسلامی، امنیت خود را مدیون خون پاک شهیدان و ایثار رزمندگان و جانبازان و خانواده‌های بزرگوار آنان میدانند.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و امروز مدافعان حرم،حامیان اصلی امنیت کشورند که با سلاح ایمان در خط مقدم رویارویی با دشمنان این نظام و انقلاب اند.

حسن مالکی نژادبا اشاره به جزئیات برگزاری یادواره خاطرنشان ساخت: این یادواره چندمین سال است که به همت پایگاه بسیج شاهد و در راستای تعظیم و بزرگداشت یاد و خاطره 150 شهید محله «شهرک شهدا» برگزار می شود.

وی اضافه کرد: یادواره مذکور طی دو نوبت، جمعه 30 تیر از ساعت 21 ویژه برادران در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) و شنبه 31 تیر ساعت 18 ویژه خواهران در حسینیه قمربنی هاشم(ع) واقع در خیابان اصلی شهرک شهدا برگزار می‌گردد.

دبیر ستاد یادواره مردان آسمانی یادآور شد: خاطره گویی راویان و شعرخوانی و برپایی نمایشگاه جنبی، بخشی از برنامه های یادواره خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی