English

فرمانده انتظامی استان قم:

مقابله با بسترهای جرم شدت و تمرکز بیشتری پیدا می کند

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مقابله با بسترهای جرم شدت و تمرکز بیشتری پیدا می کند.

مقابله با بسترهای جرم شدت و تمرکز بیشتری پیدا می کند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده انتظامی استان قم در جلسه مشترک با مدیر کل دادگستری استان قم ضمن تاکید بر بهره گیری از تمام استعداد های فرهنگی و اجتماعی برای ساماندهی آسیب های اجتماعی به خصوص عناوین مجرمانه، بر تشریک مساعی و هم آوردی گسترده تر اختیارات و مسئولیت های دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تاکید کرد.

وی با اشاره به آمارهای رسمی موجود در سازمان پلیس و دستگاه قضائی ،امنیت استان را قابل قبول دانسته و کنترل فراگیر آن را با همکاری همه ی دستگاه های امنیتی در حد مطلوب ارزیابی کرد.

سردار کاظم مجتبایی سپس حساسیت های استان قم را منحصر به فرد و در عین حال مهم دانست و تلاش های گسترده و همه جانبه برای مدیریت افکار عمومی را ضروری بیان کرد.

وی خواستار برخورد با زمینه ها و بستر های جرم شد و تاکید کرد: از این پس مقابله با بسترهای جرم شدت و تمرکز بیشتری پیدا می کند .

مدیر کل دادگستری استان قم نیز در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل این جلسات گفت:جلسات فی ما بین دستگاه های قضائی و انتظامی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و تصمیمات دو دستگاه در آرامش عمومی جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی بسیاری از تشنجات فضای رسانه ای را حاصل تاثیر پذیری از مطالب منتشر شده در فضای مجازی اعلام و افزود: اگر عملکرد دستگاه قضائی و نیروی انتظامی به اطلاع عموم مردم برسد نتیجه ی آن بسیار امیدوار کننده و آرامش بخش خواهد بود.

حجت الاسلام خلیلی هم آوردی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی را بسیار امید بخش دانست و تصریح کرد: بدین وسیله خلاء های رسانه ای نیز مرتفع و مردم شریف استان بهتر در جریان اقدام قضائی و امنیتی قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه