English

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد:

نصب آبشخور حیات وحش در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک منبع آب 10 هزار لیتری و یک عدد آبشخور حیات وحش که توسط یکی خیرین اهدا شده بود، در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان نصب شد.

نصب آبشخور حیات وحش در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به نصب یک عدد آبشخور حیات وحش در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان گفت: این آبشخور به همراه یک منبع آب 10 هزار لیتری در این تالاب ارزشمند نصب شده است.

وی در ادامه افزود: این منبع آب و آبشخور توسط خانواده مرحومه «مهتاب خوش بین» از خیرین دوستدار محیط زیست در قالب طرح «نذر طبیعت» اهدا شده بود که با کمک محیط بانان و جمعی از دوستداران و کارشناسان محیط زیست در تالاب حوض سلطان نصب شد.

سید رحمان دانیالی ضمن تجلیل از همه خیرین حوزه محیط زیست، از همت و تلاش آقایان رضوانی، سلم آبادی، موسوی، میرکمالی و علی اصل که در نصب این آبشخور همکاری کردند قدردانی کرد و گفت: حفظ و حراست از محیط زیست از مهمترین نیازها و اولویت های امروز جامعه است که نیازمند توجه از سوی همه مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران است.

وی در پایان مدیریت منابع آبی در مناطق و زیستگاههای طبیعی به ویژه در فصول گرم سال را در حفاظت از گونه های گیاهی و جانوری بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همدلی و مشارکت همه مردم و مسوولان گام های مثبت و موثری در جهت تحقق اهداف زیست محیطی در جامعه برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه