English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

بیش از ۵۰ درصد جرایم با موادمخدر مرتبط است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بیش از 50درصد جرایم با موادمخدر مرتبط است.

بیش از  50 درصد جرایم با موادمخدر مرتبط است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان  قم در همایش پیشگیری از اعتیاد کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، اعتیاد را یکی از بزرگترین مشکلات اغلب کشورها دانست.

وی تعریف اعتیاد را تکرار یک رفتار نادرست بیان کرد و در تشریح مواد مخدر آن را سستی زا، توان افزا و توهم زا عنوان کرد.

سرهنگ احمد صادقی در ادامه اشاره ای به مصرف قلیان در خانواده ها داشت و با بیان اینکه والدینی که با فرزند خود قلیان می کشند و متوجه نیستند چه بلایی بر سر خانواده شان می آورند، گفت: نیروی انتظامی به همراه شهرداری در قم کمپین بیاید قلیان ها را به گلدان تبدیل کنیم راه اندازی کرده است.

وی افزود: متاسفانه اعتیاد کاری کرده تا نیروهایی که باید به مردم خدمت کنند سربار جامعه می شوند و باید به این مسئله عمیق پرداخته شود.

صادقی با بیان اینکه مصرف تفریحی موادمخدر فرد را وسوسه و به اعتیاد دچار می کند، تصریح کرد: اعتیاد باعث می شود تا شخص برای لذت طلبی بیشتر به انواع و اقسام موادمخدر روی بیاورد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه مواد مخدر قابل ترک است به شرطی که خانواده ها در بهبود فرزندشان دخالت کنند، گفت:بیش از 50درصد جرایم مشکلات زناشویی، کلاهبرداری، سرقت و جنایت ها مرتبط با مواد مخدر است.

صادقی در خاتمه تشویق فعالیت های سالم و بالابردن اعتماد به نفس و همچنین برقراری ارتباط صمیمانه با فرزندان و رواج سبک زندگی اسلامی را در پیشگیری از اعتیاد مهم ارزیابی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه