English

رئیس پلیس آگاهی استان قم خبرداد:

دستگیری کلاهبرداران ۱۰میلیاردی در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم :متهمان با پرداخت چک های بلامحل به برخی از عمده فروشان و کارخانجات مواد غذایی بیش از 10میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و تحت تعقیب پلیس چهار استان کشور بودند.

دستگیری کلاهبرداران 10میلیاردی در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهارداشت:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با اجاره سوله در حاشیه شهر مبادرت به انجام معامله با عمده فروشان و کارخانجات موادغذایی کرده و با پرداخت چک های بلامحل کلاهبرداری می کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت:در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی پاتوق متهمان و همچنین محل سکونت شان شناسایی و در یک عملیات به صورت غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر شدند.

سرهنگ احمد کرمی با بیان اینکه سر تیم کلاهبرداری پنج فقره سابقه کیفری و دیگر متهمان نیز هر کدام دو و یک فقره سابقه مشارکت در کلاهبرداری دارند، افزود:این افراد در تحقیقات به بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرهای قم، کاشان، اصفهان، تهران،البرز و تبریز صراحتاً اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: متهمان با خرید محصولات به صورت عمده چک های وعده دار بلامحل شرکتی و یا متعلق به افراد حقیقی را پرداخته که در موعد مقرر چک ها برگشت خورده و متواری می شدند.

کرمی افزود: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی