English

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اعلام کرد :

ساماندهی تردد اتوبوس زائرین عراقی و پاکستانی در قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: از این پس توقف اتوبوس‌های زائرین عراقی در پایانه مرکزی و اتوبوس‌های پاکستانی در پارکسوار شمالی انجام می‌شود.

ساماندهی تردد اتوبوس زائرین عراقی و پاکستانی در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه یکی از مشکلات فعلی شهر قم تردد اتوبوس‌های زائرین عراقی و پاکستانی در محدوده هسته مرکزی شهر است، اظهار کرد: به همین دلیل برنامه‌ریزی در این زمینه صورت گرفته تا بتوانیم این مشکل را به حداقل رسانده و مدیریتی بر حضور زائرین عراقی و پاکستانی در شهر قم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی زائرین خارجی در قم ضرورت دارد، گفت: در خصوص زائرین عراقی مشکلاتی وجود داشت و اتوبوس ها وارد شهر می‌شدند به همین دلیل با هماهنگی که با استانداری انجام شد مقرر گردید تمام زائرین عراقی که با اتوبوس وارد شهر می شوند از پایانه مرکزی جابجا شوند.

ابوالفضل مستقیمی با تاکید بر اینکه ساعت تردد اتوبوس‌های زائرین عراقی به شهر قم از ساعت 22 تا 6 صبح است، گفت: پیش‌بینی لازم در این خصوص برای خدمات رسانی در این ساعات صورت گرفته و هماهنگی با سازمان میراث فرهنگی و پلیس استان داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه با این اقدام اتوبوس های زائرین عراقی دیگر وارد شهر نخواهد شد، افزود: در خصوص اتوبوس زائرین پاکستانی نیز تصمیمات مشابهی با هماهنگی مدیران استان اتخاذ شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تصریح کرد: برای زائرین پاکستانی‌ هم پارکسوار شمالی در نظر گرفته شده و اتوبوس‌ آنها ملزم به توقف در این پارکسوار و استفاده زائرین از حمل و نقل درون شهری قم برای دسترسی به مرکز شهر هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی