English

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم اعلام کرد:

افتتاح نخستین مرکز مهارت آموزی و کار آفرینی ویژه بانوان در قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از افتتاح نخستین مرکز مهارت آموزی و کار آفرینی ویژه بانوان با عنوان سرای هدی در بوستان شهدای آذر خبر داد.

افتتاح نخستین مرکز مهارت آموزی و کار آفرینی ویژه بانوان در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با اشاره به ضرورت تقویت مراکز مرتبط با زنان و خانواده در شهر، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در ماه‌های اخیر در این سازمان پیگیری شده توسعه مراکز اختصاصی مرتبط با زنان و خانواده برای گسترش فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برای این قشر است.

وی با اشاره به راه‌اندازی نخستین مرکز مهارت آموزی و کار آفرینی ویژه بانوان با عنوان سرای هدی، گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی زنان و کمک به اقتصاد خانواده و ایجاد اشتغال مولد و پایدار است.

مجید رفیعی با اشاره به برنامه‌های این مرکز و خدماتی که در آن به جامعه زنان شهر قم ارائه می‌شود، گفت: این مرکز مجموعه‌ای پویا و موثر در راستای اشاعه فرهنگ مهارت آموزی است که کمک بسیار خوبی به مهارت‌افزایی زنان در خانه و خانواده می‌کند.

وی نقش آموزش‌های مهارتی برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی را بسیار پراهمیت ارزیابی کرد و افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در حوزه خانواده، زنان، تقویت مسجد محوری، تجهیز آنها و... برنامه‌های گسترده‌ای دارد که بخشی از آنها در ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم تصریح کرد: نخستین مرکز مهارت آموزی و کار آفرینی ویژه بانوان با عنوان سرای هدی از این پس در خیابان آذر، بوستان شهدای آذر آماده خدمت‌رسانی به بانوان شهر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه