English

فرمانده انتظامی استان قم:

آموزش مستمر باعث کاهش سوانح رانندگی می شود

فرمانده انتظامی استان قم گفت: یکی از مواردی که باعث کاهش سوانح رانندگی می شود، بحث آموزش های مستمر است .

آموزش مستمر باعث کاهش سوانح رانندگی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده انتظامی استان قم در جلسه کمیسیون تحول راهور در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پاسگاه های راهور و راه استان گفت: تحول راهور از مسائل مهم و ضروری است که بایستی به موقع اجرا و پیگیری شود.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه و کنترل ترافیک به جهت شاهراه بودن استان قم در حوزه راه و راهور به لحاظ حضور زائران و مسافران ازجمله مسائلی است که توجه ویژه و پیگیری مجدانه می خواهد، اینکه پلیس راه و راهور همیشه آماده باشند و همه چشم ها هم به آنها دوخته شده، انتظارها از پلیس راهور را بالا می برد، ارتقاء تجهیزات و نیروی انسانی پلیس راهور به معضل تصادفات کمک کرده و میزان حضور رابطه مستقیم با کاهش یا افزایش تصادفات دارد .

سردار کاظم مجتبایی  تاکید کرد: هر چه شدت تصادفات بالاتر باشد، نشان می دهد این حضور کم بوده و بالعکس، پس بنابراین هم با توصیه و هم حضور مستمری می توانیم تصادفات را کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مواردی که باعث کاهش سوانح می شود، بحث آموزش است .

 مجتبایی با تاکید بر آموزش حتی برای کسانی که آلودگی صوتی و یا مزاحمت برای مردم ایجاد می کنند و یا حجاب را رعایت نمی کنند همه اینها به غیر از توقیف خودرو می بایست در کلاس آموزشی رعایت موارد اخلاقی و انسانی شرکت کنند.

وی با اشاره به برخی تخلفات که توسط موتورسیکلت سواران صورت می گیرد، تصریح کرد: پلیس با موتورسیکلت سوارانی که پلاک های موتورشان را مختوش می کنند و یا روی آنها کاور می کشند برخورد کرده، همچنین نسبت به خودروهای نمره پلاک تهران و یا شیشه های دودی بالای 30 درصد بی تفاوت نیست و این موارد را تحت کنترل خود می گیرد، حتی مغازه هایی که نسبت به دودی کردن خودروها اقدام کنند، مورد تذکر پلیس خواهند بود و در صورت تکرار پلمپ خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان قم یکی از علل اصلی تصادفات در حوزه برون شهری را سرعت غیرمجاز خواند و افزود: عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز از مواردی است که جوانان به آن توجه ندارند و همیشه باعث تصادف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه