English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

خدمات رسانی ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی به شهروندان در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از خدمات رسانی هزار دستگاه تاکسی به مردم در شب‌های قدر خبر داد.

خدمات رسانی 1000 دستگاه تاکسی به شهروندان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ناوگان تاکسیرانی شهر قم در شب‌های قدر به صورت آماده باش هستند اظهار کرد: از ساعت یک بامداد هر سه شب کلیه خطوط در هسته مرکزی آماده باش هستند و در مسیرهای مورد نظر حضور دارند.

وی با بیان اینکه حدود هزار دستگاه تاکسی برای فعالیت‌ در این شب‌ها آماده هستند گفت: 500 دستگاه اطراف حرم مطهر هستند و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و برای همه کارتکس و امکانات لازم پیش‌بینی شده است.

مرتضی عزتی خاطرنشان کرد: آماده باش ناوگان تاکسیرانی در شب‌های قدر در این راستا است که پس از پایان مراسم در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و مصلی قدس این ناوگان بتوانند خدمات‌رسانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هفت شرکت با 15 گشت ثابت و خودرویی و 15 بازرس نظارت بر خدمات رسانی در این ایام دارند افزود: کلیه پرسنل سازمان هم در شب‌های قدر آماده باش برای نظارت هستند.

عزتی برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی در محدوده مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و گفت: ایستگاه تاکسی‌های مسجد مقدس جمکران در مقابل درب دو و در حرم مطهر در مجاورت آرامستان شیخان است که 200 دستگاه تاکسی سواری و ون در این محور خدمات‌رسانی خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه