English

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):

حفظ کرامت و تکریم خانواده ها از نکات مهم در برنامه های کمیته امداد باشد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: یکی از نکات مهم که نیاز است در برنامه های کمیته امداد بدان توجه اساسی شود تکریم خانواده ها و حفظ کرامت آنها می باشد.

حفظ کرامت و تکریم خانواده ها از نکات مهم در برنامه های کمیته امداد باشد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت الله سعیدی در دیدار با مسئولان کمیته امداد قم ضمن تقدیر و تشکراز خدمات کمیته امداد،  بر توانمند سازی خانواده های تحت پوشش تاکید کرد و گفت:کمک هایی که به مددجویان می شود باید القا کننده این باشد که انها از مددجو شدن به سمت مددکار شدن بروند.

وی ضمن تاکید بر حفظ و کرامت خانواده ها گفت:در شرع مقدس و نگاه مکتب اسلام به حفظ و کرامت انسانها تاکید بسیاری شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود:یکی از نکات مهم که نیاز است در برنامه های کمیته امداد بدان توجه اساسی شود تکریم خانواده ها و حفظ کرامت آنها می باشد.

وی تصریح کرد: وقتی فرد و یا خانواده ای مورد تکریم قرار گیرد وقتی به تمکن مالی برسد از آن جهت که مورد تکریم قرار گرفته خود به خود یک فرد موثر خواهد شد.

امام جمعه قم عنوان کرد: کمکی که به مددجو میشود باید القا کننده  این باشد که این کمک ها سبب می شود که وی از یک مددجو به یک مددکار تبدیل بشود.

وی در ادامه مشاوره هایی که به مددجویان توسط کمیته امداد می شود را مورد تاکید قرارداد و افزود: این مشاوره ها بسیار می تواند در جلوگیری از آسیب های اجتماعی موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه