English

استاندار قم:

از ظرفیت مسابقات بین المللی برای شناساندن ظرفیت های فرهنگی اقتصادی قم استفاده شود

استاندار قم با اشاره به میزانی مسابقات بین المللی کشتی فرنگی در استان قم اظهار داشت: از ظرفیت چنین مسابقاتی برای شناساندن ظرفیت های فرهنگی اقتصادی قم استفاده شود.

از ظرفیت مسابقات بین المللی برای شناساندن ظرفیت های فرهنگی اقتصادی قم استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزارشد، با بیان اهمیت برگزاری و میزبانی مجدد مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) پس از وقفه 5 ساله، اظهار داشت: این امر نشان از تلاش مدیران حوزه ورزشی استان دارد.

وی با اشاره به رتبه بندی جهانی مسابقات کشتی و اینکه جزء 8 تورنمت مهم دنیا است، افزود:باید از این موقعیت ویژه برای معرفی استان قم به نحو احسن، در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استفاده شود.

سید مهدی صادقی بر ضرورت همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تأکید و اضافه کرد: دستگاههای ذیربط برای بسیج امکانات در راستای برگزاری این مسابقات اقدام کنند.

وی در ادامه اهمیت ورزش در سلامت روحی و جسمی افراد جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: برگزاری رقابت های بین المللی در ایجاد رغبت عمومی به ورزش های قهرمانی نقش مؤثری دارد و استان قم باید تمام تلاش خود را برای میزبانی مناسب در این مسابقات بکار برد.

در این جلسه برگزاری تورنمت بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره)، همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی استان و همایش پیاده روی خانوادگی استان مورد بحث قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) از روز جمعه 9 تیر ماه سال جاری با حضور 11 تیم از کشورهای ایتالیا، بلاروس، ترکیه، فنلاند، بلغارستان، صربستان، گرجستان، اوکراین، ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان و 5 تیم از ایران و یک تیم از استان قم برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه