English

معاون شهردار قم خبر داد:

توافق اولیه برای خرید سه رام قطار از روسیه برای خط A مترو قم

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از توافق اولیه برای خرید سه رام قطار از روسیه برای خط A مترو خبر داد.

توافق اولیه برای خرید سه رام قطار از روسیه برای خط A مترو قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به وضعیت تامین واگن‌های خط A مترو قم، اظهار کرد: در حال حاضر پیگیر تکمیل اقدامات لازم در خصوص تامین خط اعتباری فاینانس از کشور روسیه برای واگن‌های خط A مترو قم هستیم و شرایط در حال حاضر تا بخش زیادی پیش رفته است.

وی با اشاره به سیکل و روند تحقق خط اعتباری بین ایران و کشور روسیه، بیان کرد: در روند شکل گیری خط اعتباری از دو طرف روسی و بانک عامل در کشور باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد که در حال حاضر بخش عمده اقدامات در کشور روسیه تکمیل شده است.

علیرضا قاری قرآن اظهار کرد: در تامین خط اعتباری واگن‌های خط A مترو دو مسیر دنبال می‌شود یکی مشارکت با روسیه است که بخش عمده آن تکمیل شده و ارتباطات بانکی باقی مانده که در مسیر تهاتر بانک ایرانی و روسی هستیم.

وی با بیان اینکه بخشی از مسائل مالی بین طرفین ایرانی و روسی باقی مانده است، خاطرنشان کرد: به محض تکمیل این اقدامات توافقات لازم برای تولید و ارسال واگن‌ها به داخل کشور انجام خواهد شد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم تصریح کرد: البته توافقی برای خرید سه رام قطار و ارسال آن به کشور صورت گرفته که در زمان تکمیل عملیات عمرانی خط اول ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه