English

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد:

افتتاح سه زمین ورزشی با ۵.۵ میلیارد ریال اعتبار در قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از افتتاح سه طرح ورزشی در قم از 20 تا 22 خرداد ماه امسال خبر داد.

افتتاح سه زمین ورزشی با 5.5 میلیارد ریال اعتبار در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به افتتاح سه طرح ورزشی، اظهار کرد: این سه طرح طی سه روز از 20 تا 22 خرداد ماه امسال افتتاح می‌شود به عنوان نمونه در بوستان بصیرت زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ زمین چمن مصنوعی شهید کاظمی در شهرک کامکار افتتاح می‌‌شود و روز 22 خرداد نیز در زمینه تجهیز ورزشی مساجد با عنوان ایستگاه نشاط در مسجد امام رضا(ع) خیابان هنرستان افتتاح می‌شود.

مجید رفیعی با بیان اینکه اینگونه پروژه‌ها گام‌های کوچکی برای زیرساخت ورزشی شهر قم است تا به نتیجه مطلوب برسیم، گفت: در مجموع برای این سه طرح بالغ بر 550 میلیون تومان هزینه شده که بخشی از آن از سوی بخش خصوصی تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در نظر داریم تا پایان تیر ماه 25 مسجد از نظر ورزشی تجهیز شوند تا جوانان و نوجوانان با مراجعه به مسجد نیازهای بیشتری از خود را تأمین کنند و جذابیت حضورشان در مسجد افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: اگر تا پایان سال تجهیز ورزشی مساجد ادامه پیدا کند تحول زیادی در حوزه سرانه ورزشی شهر روی می‌دهد و از طرفی تقویت مساجد صورت می‌گیرد.

رفیعی با بیان اینکه احداث طرح‌ها از نقاط محروم آغاز شده است، گفت: اگر هشت مجموعه فرهنگی ورزشی در مناطق هشتگانه شهرداری احداث شود می‌توان بیان کرد به زیرساخت مطلوبی در شهر قم از این نظر رسیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه