English

استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت توسعه اشتغال با استفاده از ظرفیت های صنعت گردشگری در قم

استاندار قم با اشاره به درآمد 55 درصدی استان قم از بخش گردشگری و خدمات اظهار داشت: توسعه اشتغال با استفاده از ظرفیت های این صنعت در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

ضرورت توسعه اشتغال با استفاده از ظرفیت های صنعت گردشگری در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در سومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان قم در سال جاری، که با حضور زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد خواستار تعامل مسئولان قمی با سایر استان ها استفاده از تجربیات ایشان برای تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی شد.

وی گفت: باید با استفاده از ظرفیت های استان قم که محوریت آن گردشگری و خدمات است، رشد و توسعه ی اقتصادی استان محقق شوند.

سید مهدی صادقی درآمد حدود 55 درصدی قم از حوزه گردشگری را مورد توجه قرار داد و افزود: حفظ منابع درآمدی موجود و ایجاد ظرفیت های جدید می تواند این رقم را افزایش دهد.

وی با بیان این که توسعه موزه و بنای تاریخی تیمچه بازار قم از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: این 2 طرح جایگاه ویژه ای در توسعه صنعت گردشگری استان دارند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال گفت: این مساله نشان از درک و آگاهی مردم دارد و امیدواریم همچنان که بزرگان و دلسوزان کشور هم تکیه و تاکید دارند بتوانیم از همه انرژی و توان خود برای رشد و توسعه کشور استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه