English

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

استقرار ۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین در پارکسوار شمالی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد ۳۰ دستگاه اتوبوس در پارکسوار شمالی مستقر شده و وظیفه انتقال زائرین از این مکان به هسته مرکزی شهر را بر عهده دارند.

استقرار ۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین در پارکسوار شمالی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم برای تامین امکانات حمل و نقل زائرین در شهر در ایام تعطیلات و ۱۵ خرداد اظهار کرد: هر ساله همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد و خصوصا پس از اتمام مراسم سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) خیل عظیم زائرین و مسافران به سمت شهر قم می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به این زائرین نیازمند پیش‌بینی تمهیدات لازم است افزود: در همین راستا در حوزه تامین امکانات حمل و نقل عمومی در شهر قم و مبادی ورودی شهر پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

حسین مومنی موحد با بیان اینکه هرساله پارکسوار شمالی به عنوان مرکز تبادل سفر در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد فعال است تصریح کرد: امسال نیز پیش‌بینی‌هایی برای تامین امکانات حمل و نقل عمومی در این محدوده برای انتقال زائرین به سمت مرکز شهر، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از پیش‌بینی ۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین از پارکسوار شمالی به مرکز شهر خبر داد و افزود: در صورتی که تقاضا بیش از این مقدار در این ایام باشد آمادگی افزایش ناوگان و انتقال سریع زائرین به هسته مرکزی شهر و بالعکس وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه