English

رزمایش سراسری علمی فرهنگی دانشجویان «میقات ۷» برگزار می شود

مسوول موسسه تبلیغی جهادی میقات جوانان انقلاب اسلامی و فرمانده پایگاه بسیج مستشهدین از برگزاری رزمایش علمی فرهنگی میقات 7 با حضور دانشجویان سراسر کشور، از 25 تیر تا پنجم مرداد سال جاری در دانشگاه امام حسین(ع) خبر داد

رزمایش سراسری علمی فرهنگی دانشجویان «میقات 7» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت الاسلام سید محمد مطلبی پور با تشریح جزئیات رزمایش علمی، فرهنگی و دانشجویی میقات 7 اظهار داشت: این رزمایش همچون سال های گذشته با حضور استادان برجسته حوزه و دانشگاه در سه سرفصل کلان مبانی انقلاب اسلامی، سیاست های کلان انقلاب و سبک زندگی انقلابی برگزار می شود.

وی افزود: رزمایش مذکور 10 موضوع اسلام و منظومه فکری امام خامنه ای، زنجیره منطقی انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و محکمات اندیشه امام خمینی(ره)، تشکیلات و سبک زندگی فردی و اجتماعی جوان مومن انقلاب و موضوعاتی همچون رابطه انقلاب با بین الملل، تاریخ، اقتصاد و نفوذ فرهنگی را در بر می گیرد.

مسئول موسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در کنار کلاس های آموزشی تصریح کرد: برپایی گعده های معرفتی و خط امام، کرسی های آزاد اندیشی، دعوت از ملازمان رهبری و شخصیت شناسی ایشان، روایتگری دفاع مقدس و جبهه مقاومت، بازدید از موزه عبرت و گلزار شهدا، مناجات و مداحی و اکران مستندهای جریان ساز و همچنین فعالیت های ورزشی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این رزمایش خواهد بود.

وی با بیان اینکه محتوای رزمایش و اردو بر مبنای «جهاد کبیر» و در قالب جهاد اصغر(نظامی) برنامه ریزی شده است، گفت: شرکت کنندگان در این دوره در راستای ارتقاء روحیه انقلابی، علاوه بر آموزش های محتواهای تمدنی و تشکیلاتی، از آموزش های نظامی نیز بهره مند می شوند.

مطلبی پور با یادآوری اینکه در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی اعطا می شود، خاطرنشان ساخت: دوره مزبور با همکاری بسیج دانشجویی برگزار می شود و در ضمن آن همایش بزرگ تقدیر از 35 فعال فرهنگی، اقتصادی و نظامی در دو حوزه بین الملل و داخلی نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه تخصصی بسیج مستشهدین حوزه یک شهید ابراهیمی در پایان با اشاره به نحوه ثبت نام برای شرکت در رزمایش عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این رزمایش می توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر و آشنایی با جدول کامل برنامه های آموزشی، فرهنگی، نظامی و تفریحی دوره و نیز آشنایی با اولویت ثبت نام به آدرسwww.miqat.ir مراجعه نمایند.

رزمایش علمی فرهنگی میقات 7 با حضور دانشجویان سراسر کشور از 25 تیر تا پنجم مرداد سال جاری به مدت 12 روز در تهران، دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه